چگونه برای کاهش کراتینین 8.9 در بیماری کلیه پلی کیستیک بدون دیالیز
نوشته شده توسط : pkdcured.org

همانطور که می دانیم، کراتینین زباله محصولات از ضایعات محصولات شیمیایی از بدن ما است. این نیز یک علامت برای اندازه گیری عملکرد کلیه است. افزایش سطح کراتینین می تواند باعث عملکرد کلیه آسیب دیده است. چگونه برای کاهش کراتینین 8.9 در بیماری کلیه پلی کیستیک بدون دیالیز؟ این تمرکز مقاله در حل این مشکل است.

اول، شما باید بدانید که آنچه باعث می شود کراتینین بالا در بیماری کلیه پلی کیستیک؟

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

Skype:kidney.symptoms

آن را به خوبی شناخته شده است که بیماری کلیه پلی کیستیک با کیست های کلیه های متعدد در کلیه ها مشخص، در طول زمان، به اندازه تعداد کیست های کلیه گرفتن بزرگ، آن را به بافت های سالم در کلیه ظلم و ستم، که منجر به کاهش عملکرد کلیه است. برخی از محصولات مواد زائد و مایعات اضافی خواهد شد در کلیه به دلیل کاهش عملکرد کلیه سپرده، و در نتیجه سطح کراتینین بالا.

در اغلب موارد، دیالیز یک درمان معمول برای از بین بردن مواد سمی و کاهش سطح کراتینین بالا، در همان زمان، بیماران نیز برخی از عوارض جانبی دیالیز، خستگی، سردرد، کم خونی تجربه است. دیالیز ایمنی بیماران به طور جدی و عملکرد کلیه را کاهش می دهد و همچنین. به این دلیل، بیماران به دنبال یک درمان مناسب به منظور کاهش سطح کراتینین بالا بدون دیالیز.

SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری فراهم می کند بیماران درمان طبیعی برای کاهش سطح کراتینین به طور طبیعی. از یک طرف، درمان طبیعی پزشکی میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است. در این روش درمانی طبیعی دارای عملکرد ضد التهاب، ضد انعقاد، صرف رگ های خونی، لایروبی ماتریکس خارج سلولی. همچنین می تواند فشار خون را تنظیم، بطور منظم احساس hypxia و ایسکمی با ترویج گردش خون و مصرف عروق خونی کل بدن است. علائم و نشانه های پروتئین و hameturia همچنین می تواند به کاهش است، که نشان از بهبود عملکرد کلیه است. از سوی دیگر، می تواند رشد کیست های کلیه از طریق جلوگیری از مواد فعال از آزاد در سلول های توبولی از طریق غیر فعال سلول های اپیتلیال کیست دیوار را متوقف کند.

زمانی که کیست ها منقبض شده و کنترل شده، خون می تواند به کلیه هموار جریان و بافت کلیه می تواند به طور معمول کار، به طوری که کراتینین 8.9 می توان به طور طبیعی کاهش داد، دور نگه داشتن از دیالیز است. در حال حاضر اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد درمان ما، شما می توانید پزشکان آنلاین ما تماس بگیرید، ما را ترک پیام ها و یا ارسال ایمیل به من، ما شما را در عرض 24 ساعت پاسخ دهید.





:: بازدید از این مطلب : 2351
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: